سخن روز /
پیام تبریک مدیر تعاون روستایی استان قزوین به مناسبت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی
1403/05/22

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با صدور پیامی فرارسیدن " روز ملی تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی" را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

22   مرداد ماه در تقویم رسمی کشور، روز «تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی» نام گرفته است و به نظر می‌رسد هدف از این نام‌ گذاری، نزدیک نمودن دولت به سازمان‌های مردم‌ نهاد و تأکید بر نقش تشکل‌ها در پیشبرد امور و توسعه کشور است.

بدون تردید میزان توسعه یافتگی هر جامعه با میزان مشارکت مردم آن در امور ارتباط مستقیم دارد، مشارکت مردم در قالب تشکلها و یا سازمانهای مردم نهاد تبلور می یابد.

یکی از مهمترین شاخصه های پیشرفت و توسعه جوامع، حضور مردم در قالب تشکل های مردمی و گروههای داوطلب است که نشان دهنده جاری بودن یک نظام مردم سالار و حضور مردم در فرایندهای تصمیم گیری و حاکمیتی است.

لذا نام‌گذاری یک روز به نام روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، گامی کوچک در جهت قدردانی از همراهی افراد نیک‌اندیشی است که با دستان پرمهرشان دنیا را تبدیل به مکان بهتری برای زندگی همه افراد می‌کنند.

ضمن تبریک این روز به تمامی خیرین و نیک اندیشان عرصه های اجتماعی، فعالان اردوهای جهادی، سازمان های مردم نهاد و علی الخصوص شبکه بزرگ تعاون روستایی استان قزوین از درگاه ایزد منان برای تمامی کسانی که به رسم مکتب انسان ساز اسلام با اندیشه نیک و پراکندن عطر همدلی یاریگر هم نوع خود هستند آرزوی سلامتی و بهروزی و دوام توفیق داریم.

تعداد مشاهده خبر73 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal